what happened, fayyadh?


damn it!

u've repeating the same mistake! again....and again!

kau dah mule nak lari track balik yad.....come on.....get low with those stuff, and starts focusing on the things you have to....
selak balik entry-entry lama kau, bace balik ape yang dah kau tulis......please lah yad.....

sekali, aku bole terima...due kali aku bole layan lagi....tige kali? aku da mule nak menganjing....masuk kali ke empat....aku suro kau terjun bangunan ajelah yad..............

memang sakit kalau orang sakitkan hati kau....tapi sakit lagi klu ko sendiri yg sakitkan hati, jiwe kau....

sudah-sudahlah....
biarkan diorang...diorang da bole berjalan, berdiri sendiri....

bercinta? biarkan diorang bercinta.....kau masih belum layak....aku taw kau masih belum memaafkan diri kau sendiri lagi yad.....so take your time as much as you want......

BUT!

tolong lah lagi sekali yad.....jangan lari, hilang fokus lagi dengan mnde-mnde yang penting nih..........

theres alot of people who are routing on you, who want to see you success...dyorg even dah tolong dah pooon~~ kau nk ape lagi shit!

ye, betul....memang bukan sebab dyorg kau nk bejaye....tapi tengok lah cermin sekarang, yad.....mnde tu bkn untuk orang lain lah sial~~

UNTUK KAU!

bagi lah ape pun, sape pon yg nak and boleh ingatkan kau, kalau kau tak gerak, x sedar, x mulekan, sampai ke jahanam  pon kau tecegat macam demm kt tmpat yg sama....

APA LAGI YANG KAU NAK YAD?

WHATS THE PURPOSE OF LIVING THEN??

ade sipi-sipi lagi peluang.....pleaseeeeeeeee~ make it big again....

i beg you yad.....i beg you....starts on throttling....put anything elses aside...

jangan ulang lagi kesilapan dulu......jangan....aku taw ko x kan sanggup, x akan ade daya, x kan larat lagi nak bedepan dengan situasi sem lepas....
jangan jadi pelupa sangatlaaah~

orang pandang shit kat kau nanti dowh................
haih~

jangan nak ciwek yad.....aku maki kau sebab nak suro kau panjat ke atas....bkn nak suro kau lepaskan usaha....bukan nak kau down......aku taw kau bukan mcm tu.....

NOW WAKE UP FAT ASS!

* p/s: i'm indeed cursing myself....aku kecewa dengan diri sendiri....adios....


Comments

  1. I could not said it better. We are still routing for you bro...

    ReplyDelete
  2. there are so many people will always keep supporting you..life is a climb, but the view is great..never give up ok..
    > ila-nfi<

    ReplyDelete
  3. Yes, have faith in yourself because we all have faith in you. Even after everything, our faith in you is still strong.

    ReplyDelete

Post a Comment