meet you my new 'WIFE'

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

segunung-gunung penghargaan dan rasa terime kasih aku dahulukan kepada ayah dan ibu kerana membantu aku mendapatkan 'wife' ter-latest aku ketika ini...

HAHAHAHAHA!

semalam tobat aku syiok~
'wife' aku ni lawa sioot~
kulit putih melepak!.....tapi ade siket siket gelap jugee...huhu
selesa dipegang, kecik genit aje parasnye...
gilelah...
first tyme kot jumpe....wa dah terpikat bhai~
jatuh gedebak-gedebak hati...
memang semalam tido peluk-peluk ngn aku kot~
perghh~~

aku harap sayangku pada mu ini sayang, bakal kekal...
sehingga lah aku ketemu yang baru...
wahahahahaha...
*eyh2..sori yang....abg guraw2 jee...jgn mogok plak...x online abg satgi =p
  
orang kate, bile kite dapat bini....bini tu kite yang kene corakkan...tak gitu?
jangan risaw yang...akan abang install segale mak nenek software ngn application dalam ayang...
bior ayang jadi gemok...takyah pantang-pantang yee...huahuahua..
*eyh eyh yang...abg guraw je lah...janganlah shut down dulu...hahaha

lepaih nih, memang dunie kite-kite aje yang punye ye yang...
akan ku ayak/heret/pikul/carry/err...tatang(pon bole lah) mu ke mana saja lepas nih....
tapi abg x janji lah nak bawak ayang gi sume tempat...abg pon nk privacy jugak...hukhuk...

apa yang? kerja ofis?assignment? laaah...ofkos lah abg akan wat ngn sayang....klu syg takde...ibarat abg ni kembali ke era masa Alexander Graham Bell tyme die baru-baru wat keteapi batu arang dulu OooOOoo..
hakhak...

jangan risaw ayang....sedaye upaye abg takkan pinjam lagi bini orang tyme nk wat assignmnt...syg jgn jeles dah yee...pasai bini lama, tu pn ayang jgn risaw...abang da setel dengan die...die kate die rela dipindahrumahtanggakan ke adik abg yang bongsu tu....hahahaha

tapi ayang, abg tak betah ah tengok ayang lama-lama...pedih mata nih....
ayang cantik sangat...
*syes ni bukan ayat cover sebab aku dah menatap kau lame...

so abang ingat nak bagi ayang rehat dululah yee...nanti 10 minit satgi abang datang balik....kite anje-anjelah satgi yee...hukhukhuk...

=____="

wa sayang lu ketat-ketat lah my bini...

abang nak gi lunch jap yee...nk ikot? taboleeyy~~ nanti kalo tumpah teh O ais laici ni kat ayang cane? tapasal-pasal dapat bini baru lagi sebijik~ huahuahua

till then, assalamu'alaikum and have a nice day

Comments

Post a Comment