seperti yang dijanjikan

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

seperti yang dijanjikan aku kepada seorang rakan bernama rahemmi syazadi selepas kitorang berjimba di sebuah kedai cendol pulut terkemuka area kangar...
nah kau...
bg royalti sebab mention name kau kat sini....
* macamlah ramai sangat manusia suka dok tenung blog aku nih kan... =p

kitorang plan lama dah nak lepak sama-sama (well, after quite a while)
since aku da tuka kelas, sibuk dengan kerja-kerja berkebajikan dan asek berdating dengan fail-fail dan tugasan kerja, itu ajelah masenya aku dapat menatap muka member-member lama...
thanks for your time lah buddy...

apapun...di ruangan aku ini aku ingin berkongsi siapakah itu insan bernama...

rahemmi syazadi

- also known as REMY
- a former classmate of mine
- he had been very supportive ever since i know him back in the earlier sems
- banyak bagi aku berfikir dan terkenang
- pendengar yang baik
- pandai wat aku jadi gile gelak
- u've given me kinda tons of value to be pondered
- kawan paling lama aku di UiTM Arau

ensem kaaan? hahaha...
*kau ingt aku maen-maen? aku serius ni weyh...=p

* * *

nih sorang lagi...muka ala-ala ustaz, tapi otak macam tak bape nak ustaz sangat...hahaha...taip panjang-panjang taguna...baca bawah sudah...

* * *

nazrin abdullah

- also known as YEN
- a former classmate of mine too
- kadang-kadang slow, tapi kalau tang pulas handle moto, dia jarang nak slow
- aku mengidam moto macam dia lama dah, tapi dia sembat dulu
- banyak bagi aku gelak-gelak
- "cendol pulot jom?" tanya aku kepada yen. "bereh" jawabnya dengan ikhlas
- pembekal buah-buahan straight away dari ranting pokok

*kadang-kadang mamai ni suke wat suke hati die ajee...hahaha..
dan akulah orang yang selalu join idak tanduk kesukehatian beliau...

* * *

and honestly...i've been missing such things that happened altogether...








* * *

" i've been given several big things to hold, but yet, i've lost so many, perhaps that much, little tiny things that make up my laugh long before... " 

selagi hati deselirati benang-benang pembuluh darah, selagi jantung mampu berinjak mengikut norma...
mereka inilah yang akan mengisi sebahagian ruang otak...

kita mungkin tidak sering bersama kawan...tapi apa yang buat kita tetap diikat erat adalah doa dan kepercayaan sesama kita...aku mugkin jauh di retina mata yang dibatasi penglihatannya, tapi aku sendiri takkan menutup ruang memori bersama kalian...

jumpa lagi sahabat...moga diri kita masing-masing dirahmati Allah

till then, assalamu'alaikum and have a nice day


Comments

  1. giler ah payad. as promise, u do your word. i'm very proud of you. thanks sbb recognize ak sbgi sahabat kau. may our friendship last forever. InsyaAllah. although kte dh jarang2 jumpe with each other, ak harap kau x lupe kenangan kte bersama satu masa dulu dan ak xkn lupekn kau smpi2 bile2. this is my word! thanks fayyadh. ak sgt terharu + sebak rite now..

    ReplyDelete

Post a Comment