kembali ke tempat di mana aku boleh termenung panjang


assalamu'alaikum dan salam sejahtera...

lama  dah nak tulis entry pasal ape yang aku dah buat these mid sem break...
tapi asek bertangguh...
well...seems its weekends already...
lets check out what i've been doing during that short time...

=)

* * *

' SPMs DONE, WHATs NEXT? ' program...event tentang memotivasikan adik-adik sekolah menengah supaye tak jadi macam aku....hahaha...berlangsung sewaktu cuti mid sem aku baru ni (21-24 july).....aku jadi facilitator utk program ni and guess where did the program runned? SEMASHUR! mari mengenang kembali zaman kegembiraan di alam persekolahan...owhh gile rindu......malas bagi korang tengok banyak huruf, tengok gamba dah la yek... =p

 lame tak jumpe, muke sume da macam hape....hahaha

 malam first, sesi bekenalan...gamba ni? credit to apai =p
 sesi lepak melepak kat belakang dewan...

 sesi menyembang dan memuhong....hahahhaha...." jangan jadi macam abang yeee "

 " dragonball ade 7 bijik semuenye........hahahaha -__-"
 sesi berfutsal! owhhyeaah~

 aku sampai kat court lambat...kne tggu depe abes mase dlu....thanx adik aiman atas pinjaman seluar track berkenaan...hahaha

 dan tibelah giliran player of the day masuk padang! huahuahua...

* * *

actually ade banyak lagi gambar-gambar aku 'kembali beraksi' kat sekolah ari tu....kalau nk tengok, gi kat facebook aku....(promote meyh) =p

sedikit bebelan.....

Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor yang aku jejakkan kaki setelah sekian lama itu kelihatannya seperti sudah banyak mengalami perubahan....namun apa yang tertinggal di situ adalah kenangan, memori dan segala perasaan yang sebenarnya boleh menimbulkan kesebakan di dada....sahabat-sahabat, guru-guru, jejak langkah, derap larian, tawa nangis dan ingatan kepada diri aku sendiri yang aku kira sudah banyak mengalami perubahan....

udara dan kedinginan di hulu itu tetap sama...adakah mereka masih mengenali aku?udara dan kedinginan itu?

aku membesar di sana rupanya....

saat aku menekan pedal minyak, menyusuri pagar keluar...aku mengaku, tak sedikit pun aku menelahkan pandangan ke belakang....sebab dada tengah sesak....aku takut aku tak boleh nak balik pun lepas tu....hahaha

apapun....SEMASHUR terbaik, korang terbaik, kita terbaik!

- the chronicles of 0408 above the battlefield, and yes, yet we are still battling - 



" put me anywhere, anytime, i'll just bring the memories of us together within this small little heart...because all of you indeed know how to make me feels me again...and my pray will always with us...everytime... "
 
jangan putuskan ke-kimia-an itu.... =)

till then, asssalamu'alaikum and have a nice day


Comments