perkara yang selalu menerjah kepalehotak

assalamualaikum dan salam sejahtera


nak jujur nih...
lately aku terase macam selalu and kerap buat orang sakit hati dengan aku...

haih~
rase tak syiook~
aku ni kan suka jaga hati orang...jadinye bile hati aku bergolak and rase ini macam, aku akan rase mcm tak senang duduk....(ayat kau mcm nepal dowh...syes...)

so your current lesson yad, improve your cummunication ability, be professional and always know your limit...

huahuahua~


bajetlah kau yad...

owh ya...
new sems has started...so far ok lagi....cuma time aku nk susun balik schedule-schedule spanjang sem ni, aku cam mule nak pening-pening....hahaha
tapi takpelah...tak susa pun sebenanye...seems i can handle it on my own though...

yang penting....

JANGAN MALAAAAASS!!!

HAHAHAHA

" either to create something new or to grab something which had been there, are much more easier than to prove and to fix the thing we had hold before "

kena bekerja keras lah nampaknya....

till then, assalamua'alaikum and have a nice day

=)





Comments

Post a Comment