its the world and its people who actually taught me how to think and act

assalamua'laikum  dan salam sejahtera

 " most of the time for me to learn is by observing the manners of people... "

aku suke jalan-jalan kat KL tu sensorang...sebab by that time, aku bole luangkan banyak masa untuk berlibur dengan diri aku sendiri, banyak masa untuk aku berdiskusi dengan diri sendiri...

suke jugak kadang-kadang buat soal jawab dengan 'aku'...
dan jawapannya kadang-kadang memuaskan hati juge...
hahaha...

people are subjective...
thats what can i conclude so far by looking at the others...
orang ni, suke ni, cenderung ke arah ni.... 
orang tu, suke tu, cenderung ke arah tu....
ini atau itu, it wouldnt make much different...
sebab semuanya ada kelemahan dan kekuatan masing-masing...

apa yang penting...
aku perlu belajar dari kelemahan dan keburukan orang...
dan aku perlu teladani kekuatan dan kelebihan seseorang...

macam tu baru bole jadi semat~ hahaha

till then, assalamua'alaikum and have a nice day


Comments