at the age of 27

assalamualaikum dan salam sejahtera

wut is the main thing we'll tend to think at the age of 27?

KAHWIN!

its only a plan...if Allah wills it...i'll just get it in hand...
but things i can predicted is.....

aku mungkin kahwin lambat dari umur yang aku targetkan ini...

the promise....i won't forget insyaAllah...
i'll seek for your hand that time...
if and only if you and i are both available...

aku cakap, aku buat...itu aku...
(well most of the time i tried my best to hold on the principle)

now i started to wonder...
how am i gonna be at that age?

a doctor, i am?
ease enough, i am?
mature enough, i am?
capable enough, i am?
well-being enough, i am?

to answer those....i have to be very prepare...its not like i am desperately ingin berkahwin at such kind of age...but says what? mesti orang pelik jugak nanti tengok aku kahwin lambat...wut to say...zaman sekarang, semua orang nak cepat....

-_____-" 

i have to strive for my ambition, for what i've been dreaming of...i wanted to be that great first...

seorang doktor
seorang anak yang soleh
seorang yang mampu berharta
seorang yang betul-betul bersedia untuk memikul tanggungjawab itu

jadi fayyadh...
mari berusaha sekeras-kerasnye, bertawakal, merendah diri serta yakin pada banyak perkara

till then, assalamua'alaikum and have a nice day





Comments

Post a Comment