a process of my own recovery

assalamua'laikum dan salam sejahtera

sorry my dear readers...
lama tak update...
being busy lately...
aku kerjakan banyak benda kebelakangan ni....
and to let you all now this...
aku sebenanye buat semua tu untuk melupakan, menghilangkan atau sekurang-kurangnye melegakan diri dari masalah yang bakal aku hadapi tak lama lagi...

but its okay....
cause i find it very fun, exciting and interesting....
gelak-gelak, melawak-lawak, and yang paling best....i can feel like the world can now tolerate with me...
luckily, aku masih lagi ada sesuatu yang orang selalu panggil....sahabat.....sesuatu yang Allah anugerahkan disebalik kemuraman dan kejatuhan aku.....

apa yang aku lakukan sepanjang kembali ke UiTM Perlis kebelakangan ni?
jom kita tengok =)

- lepak dengan UiTM Mukah....saje test power tyme nih...haha -




- yang ni bile da stat kursus OC...OC tu ape? hahaha...orientation committee lah -







- self motivation by a friend of mine...sambil ditemani PA aku -





- yang ni, makan malam konvokesyen dan majlis pelancaran persatuan alumni uitm perlis bersama raja muda perlis -




itu sajelah sikit sebanyak aktiviti aku lately...sebenarnye banyak lagi yang kecik-keciknye...tapi takpelah....bole ignore yang tu...hahaha...sekarang aku tengah mengerjakan MDS untuk budak-budak baru.....jadi aku akui aku memang busy...tapi untuk certain orang...masa untuk korang ade je sebenarnye...kena pandai cari ruang =)

as i see myself standing here and above, i can feel the breeze of repairing my heart, my soul and my life....but to face the upcoming challenge can be difficult though....so again, i look towards the future....sebenarnya aku tak kerugian apa-apa walaupun selepas kehilangan dan kejatuhan melampau....semuanya adalah sesuatu yang berharga untuk aku simpan di dalam peti kaca, sebagai pelajaran dan pengajaran....

i am recovering myself, indeed

" you did lose something in front, unintended...but believe me, there are a lot of interesting events, people and experience coming towards you,willingly to be on your sides later on... "

till then, assalamua'laikum and have a nice day

Comments

  1. bagus la..suke lihat kamu da oke!
    berusaha ok!

    ReplyDelete
  2. trima kaseh =)
    x bape nk ok sgt pn sbenanye ni...
    tp tga sdaye upaye nk ok kn jugak...hahaha
    penat2...

    ReplyDelete

Post a Comment