adakah ujianMu ini adalah tanda Kau menyayangi aku, ya Allah?

assalamualaikum dan salam sejahtera

nothing much to tell....
i'm heartless...
and at most path i see, i look, i stand
i predicted nowhere...

ya Allah...
Kau datangkan lagi aku ujian 
yang bagiku sangat getir untuk aku lalui
ya Allah...
inikah tandanya Kau merindui aku?
inikah jua tandanya Kau menginginkan aku 
kembali mampir denganMu?
jika Ya
tabahkan aku ya Allah...
dan pasakkanlah keyakinan serta kepercayaan aku terhadap itu....
jika tidak,
aku mohon dengan segala rasa tunduk dan hinanya kepadaMu
ampunilah aku, redhailah aku, berilah apa jua yang Kau inginkan...
sesungguhnya, aku milikMu...

" fayyadh,
have faith, be strong and accept for who you are...
don't ever run away
you are shining, even with those of your weaknesses...
you are bright and to believe, you can be somebody..."


aku sangat down....sumpah...tapi apa yang aku kerjakan, dunia yang aku sedang berdiri di atasnya, tak membenarkan aku untuk mengekspresikan kekecewaan itu....

" sometimes...tears can be the sign of an unspoken happiness, and a smile can be the sign of a silent pain "  


kali ini aku bukan sekadar terjatuh, berikan aku satu istilah yang lebih teruk...dan itulah dia...bagaimana ingin aku berhadapan dengan mereka yang telah aku kecewakan berulang-ulang kali? apa yang ingin aku katakan? kuatkah aku? 

Kau lebih mengetahuinya Ya Allah...aku serahkan perencanaannya kepadaMu.....
pasti...ianya akan lebih baik...

till then, assalamua'laikum and have a nice day




Comments

  1. riah polymerz girlz28 May 2011 at 19:15

    ssnguhnya SABAR ITU INDAH...

    ReplyDelete

Post a Comment