cuti yang bakal terisi dengan padat

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

haaaa...

update lagi!

hahaha...dah takde keje kat rumah memang macam ni lah...

so pada entry kali ini, aku share lah pada korang apa yang tertulis dalam planner aku untuk aktiviti cuti sem yang singkat ini...

actually hitung kira masa senggang aku tak banyak mana pun cuti sem ni.... ada program nak kena handle, paperwork nak kena confirmkan, isu kebajikan students nak aku review balik, konvensyen and boarding trip...

get into details...aku sekarang tengah bercuti dalam tiga empat hari (dari tarikh entry ini di post) sebelum berlepas ke Sarawak untuk konvensyen MPP SeMalaysia...so event berlangsung dalam empat hari...dan aku akan bergerak semula ke Arau...

betul betul selepas konvensyen, akan berlangsung pulak Konvokesyen UiTM Perlis...so terpaksalah pulak handle karnival rakan muda yang akan dijalankan serentak dengan pesta konvo tu nanti...plus minus dengan ICT Fair yang juga akan dijalankan, aku rasa memang akan tak cukup tangan aku nanti...

serentak dengan itu program yang aku mention tadi, ada jugak program Media Baru Zon Utara...bertimbang tara jugak aku nak ke program tu...kalau tak pergi, takut takde wakil...

sambil sambil tu jugak, aku nak kena compile kan aduan students untuk di bawak ke pihak atasan...lately pun ade satu dua isu yang nampak kritikal dan perlukan perhatian...dan yang pasti, ia memerlukan masa dan tenaga aku jugak tu....nasiblah baik ada rakan rakan MPP yang lain...

dan cuti sem ini juga aku akan ke China untuk program pengantarabangsaan antara universiti...itu pun makan seminggu masa cuti aku...

so, balik jeee, taw taw dah nak naek sem baru...orientasi budak diploma baru tu pun katanya di bawah urusan aku jugak...aku masih mengira ngira jugak untuk itu....

so selak selak kalendar...apa je masa senggang dan lapang yang aku ada....ada la, kalau aku tak buat kerja aku...tapi kat akhirat tak lapang ah....hahaha...

tak pelah..its all gonna end up these couple of months...so aku nak sprint...nak cover balik masa masa yang dah aku buang sebelum ni....

i'll hope on getting stronger this time...problems occur, and i really need to be tough...hati maw kuat ye yad...haha

so, as i'm sharing this, cube renung renungkan...kalau aku ada awek sekarang, agak agak bahagia ke die dengan aku yang gile haramjadah sebok nak mampos ni?

HAHAHAHAHA!

*nak cover study sambil ber-MPP pon punyelah mencungap aku...lagi lah nak tambah dengan percintaan? maw terbungkam aku dibuatnye....

so get my point...i'm actually not that multi-tasking individual...dan aku ada terbaca, orang yang tak multi-tasking ni selalunya dia setia........

no komen no komen

okay lah...itu sahaja untuk kali ini...

till then, asssalamu'alaikum and have a nice day


Comments

  1. hahaha...orite2... aku pernah gak rase cm tuu.. kekadang seraut gak byk mende nk kene urus ngn hal students la events lg.. huhu..tabik sama lu bro...xper awek2 uh t die mai sendiri unk leks ja... fokus tuk amanah tugas unk n stdy..insyaAllah peroleh keberkatan...aku doakan yg terbek tuk unk... (^_^)

    ReplyDelete
  2. so..mmg bz la kn..tp smpy China kot bz abg tu. gud luck utk smua task yg need to be settle..tp all your hard feel worth it kn bla tgk hasilnye nnt..aja..aja..fighting abg..hahaha..jgn lupe snyum..=)..May Allah bless..

    ReplyDelete
  3. wa,padatnya jadual abg fayyadh..pa pun,
    selamat bekerja ..xpa niat kerana ALLAH,insya-Allah kita akn dpt kesenangan tuh nanti..

    ReplyDelete
  4. selamat menjalanan tugas ye abag fayyadh.. all the best.. :D

    ReplyDelete
  5. eman> thanx bro...kau jgk...gud luck papehal..

    ReplyDelete
  6. ieja> thanx...doakan lah abg selalu...busy smpai china ek? hahaha...cari ilmu smapai ke china la katekn...

    ReplyDelete
  7. thecokodokstory> terime kasih jgk yee...insyaAllah niatnye tu kerana Allah :)

    ReplyDelete
  8. nadzirah azani> yup..terima kasih :)

    ReplyDelete
  9. bagus2..cri ilmu smpy ke china..ieja nak cri sampy ke ireland or korea..hehehe..=)














    0

    ReplyDelete
  10. hamboih...tingginye taste...haha

    ReplyDelete
  11. my dream..tak salah kan..ala kalau dapat jadi doc bljar kt Malaysia pon dah cukup bersyukur dah.. haha..taste mmg tggi..entah sampai ke tidak..abg x tringin g overseas? =)

    ReplyDelete
  12. dr zaman sekolah lagi dah aim ke sana..tp tak kesampaian...bgus
    lah ada cita cita tinggi..usaha pn kne tggilah lepas ni ye...

    ReplyDelete

Post a Comment