cuti bermakna aku akan jadi lagi sibuk

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

cuti sem datang lagi!

tapi bagi aku, biasa jee...

aku tetap kena stay dekat UiTM Arau ni lama...

kerja kerja berkebajikan ni perlu aku fokuskan waktu waktu ini...

so, i'll be staying at this place a little bit longer lah nampaknye...

tak balik.......?

oiii jangan.....aku sayang family aku...aku tetap akan balik...tapi tak lama lah...

anyway, aku ade dengar berita yang tak best...so ini bermakna aku perlu gunakan ruang yang masih bersisa ini untuk aku betul betul laksanakan tugas aku...sebab aku tak boleh nak tahu apa akan jadi di masa yang akan datang, apakah aku masih berkesempatan untuk melakukannya, memperbaiki dan menambahbaik kerja aku...

so aku akan gunakan cuti sem ini untuk bekerja dengan lebih rapid, insyaAllah...

harapan aku semoga Allah membantu dan memimpin aku untuk memimpin yang lain...

" berilah sebanyak mana pun masa untuk kita ceritakan soal masalah, pasti ianya seperti tiada penghujung...tapi berceritalah perihal jalan penyelesaian, kerana itulah sepatutnya manusia yang bijak berfikir "

so thats it...kenalpasti masalah, dan segerakan jalan penyelesaian...hahaha

belek belek kalendar, memang banyak benda aku kena buat...malas nak mention, nanti korang kata aku riak...hahahahahaha

itu sajalah kot...apapun yad, always be prepare...because this is not your first time...

till then, assalamu'alaikum and have a nice day

Comments

  1. sabar jela..dah x bole nk buat ape la kn?ur duty..
    try to be the best..there's no perfection in this life but there's always room for improvement on your way to achive perfection..May Allah bless..=)

    ReplyDelete
  2. yup...sabar ajelah..hahaha...doakan abg ye... =)

    ReplyDelete

Post a Comment