salam Aidilfitri


assalamu'alaikum dan salam sejahtera

menjelma sudah Aidilfitri, seperti biasalah selepas sebulan kita berjuang mencanting amalan untuk diri sendiri...

ucapan aku kepada kalian pembaca yang sentiasa menyokong aku...


SALAM LEBARAN TAHUN 2011!

gambar olahan dari yesterday.sg

 semoga aidilfitri kali ini akan jadi lebih bermakna bersama yang tersayang dan sambutlah lebaran ini dengan kesederhanaan...

as for my eid celebration...well...not much to share...

baju raya yang spesifik tak beli pun...seluar apatah lagi...

biasa biasa sudaah~ haha

kerap jugak keluar dengan member member lama...

well, bila lama tak jumpa ni, aku redah ajelah....

kinda terkinja kinja bila jumpa ramai ramai nih...pastu mule la mengimbau....then gelak kuat macam Subang tu kitorang yang punye...

rasanya raya ni memang aku tak berjalan banyak...cuti singkat, and aku pun tersingkat kan lagi raya sebab beli tiket balik arau lambat (bila beli tiket balik lambat, sah sah lah dapat tiket balik perlis yang awal)

 tapi takpelah...i've still got that little hours to be spent wisely...insyaAllah kalau diizinkan Allah, raya tahu depan pun boleh lagi...

apa yang mungkin best raya aku tahun ni?

family yang makin okay, rumah yang makin cantik, 'bini' yang makin ramai....

apa yang tak best? 

entah...nanti kira....hahaha

so itu sajelah entry kali ini...simple je as aku kering idea...

till then, assalamu'alaikum and have a nice day




Comments

  1. Aku beli tiket lambat jugaaak dann balik awaaaal. haish -.-

    ReplyDelete
  2. ieja> boring plak? takkan la kot...

    ReplyDelete
  3. rararararr>hahaha...same...haha

    ReplyDelete
  4. ha'ah..borin..just arritu je dpt jumpe kwn2 balek..ok dah la..hehe..abg msti best kn raya??

    ReplyDelete

Post a Comment