alhamdulillah

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

setel sudah semua paper final aku...akhirnye bole lepak dengan hati yang boleh tahan tenang...

so as things are going to be chill i guess...except for the kerja kerja MPP yang dah aku tangguhkan sebelum ni, rasanya tak lah sesak sangat kot hari hari akan datang...

anyway...talking bout my previous final exam, i can't really assures to catch some flying colors on the grades...tapi rasanya insyaAllah bole lah kot...kita tunggu je lah nanti...tengok camane...kalau sengal jugak result exam aku, nampaknya terpaksa berkeletungkeletang lagilah...hahaha

doakan aku ye :)

so aku ingat nak cari masa relaks kan otak...tasik melati pon jaadilaaaaah...hahaha..

kepada pembaca blog aku yang setia nih, aku ucapkan selamat bercuti

p/s: aku tulis blog nih guna ipad, so entri ni maybe tak nampak lawa sangat...sebab blogfunction dalam ipad ni agak limited...so, layan je lah ye..haha

till then, assalamu'alaikum and have a nice day

Comments

  1. best la da abes..ieja ade lg 2 paper..chemy n maths..doakn ye..hmm..paper2 paling scary..huhu

    ReplyDelete
  2. moge sentiase sehat bro.... byk2 tenangkn diri lepas exam nie..gi holiday...hihihihi

    ReplyDelete
  3. ieja> insyaAllah abg doakan =)

    ReplyDelete
  4. eman> thanx beb...tengah berusehe nih...holiday cane duit xde nih....

    ReplyDelete
  5. bestnya,abg fayyadh dh abis exam...kami xabis2 lagi...pre calculus sdg menanti 7.10 nih....
    semoga abg fayyadh dpt 4 flatt...insya-Allah...
    :)

    ReplyDelete
  6. 4 flat?errkk...haha..gudluck for the upcoming paper ye... :)

    ReplyDelete
  7. ok..thank...the killer sbject will coming..haha...:p... :)

    ReplyDelete

Post a Comment