hah! inilah die jawapanya!


assalamu'alaikum dan salam sejahtera

sebelum memaparkan ke kalian apakah jawapan kepada tekuk tekuk yang aku bagi pada entri yang lepas, pertama tamanya di sini aku ingin.......

memohon ampun dan maaf atas kelewatan memberikan jawapan lah...

hari tu rasanya aku ada tulis nak bagi jawapannya sabtu lepas tu...tapi nak buat lagu mana....gheja banyok...

terkapai kapai aku mencurik masa untuk online...

dan of course, terima kasih juga kepada yang mengambil bahagian...aku sangat terharu...huahuahua

macam macam jawapan dan ini menandakan kalian adalah orang yang bijak pandai handal dan tidak seperti kodok di bawah tempurung kelapa tua....

siap dengan explaination tu yang aku tak tahan tu....

anyway...aku tak sangka ada jugak yang take serious dengan tekuk tekuk itu....jawapn memang sampai buat aku telan air liur tergamam dan kekagetan...syabbas beteh~ hahaha

jadi...tanpa melengahkan masa, lihatlah kalian jawapan sebenarnya.........

soalannya: 

" bila diperlukan, tak pulak percuma...bila percuma, tak diperlukan pulak...apakah menatangnya ini?" 

jawapannya:

bila aku dapat kredit celcom yang percuma seminggu dekat nombor 8pax time hari lahir dan waktu itu aku single takde awek......................

penerangan: 

kenape? sebab tyme aku ade awek, semanjangnye tak cukup kedit....hari tu bile dapat kedit free seminggu, fon aku telepak begitu sahaje.....kalau call ayah, call ibu, tak sampai 45 minit, letak dah.........mengikut pengalaman, dengan awek, asal bole macam taknak tekan butang merah....bia fon tu meletop, bia tak cakap pape pon takpe......hahaha

korang tak marah kan? tak kan? tu senyum senyum tu...tak mara la tu kan? kan?jawapan tu kena kot dengan soalan...hehe

okayabangyadsakitpundikencingplaktetibenakpegitoiletdulubabai..........
*okay yad cepatlah hang lari cepat cepat sebab aku rasa ramai orang nak ligan ghimbok hang....

*terime kasih kerana melayan kemerepekan saya...sekali sekala kan...serius selalu pon sakit mentak jugak dibuatnye...hukhuk

till then, assalamua'laikum and have a nice day

Comments

  1. blue sky:
    huhu tetiba ase mcm nk sekey org....gggrrrr~~~~~~~~~~~
    wakaka

    ReplyDelete
  2. sapa yg dok take serious tuh?

    ReplyDelete
  3. cehh..jwpn pe tu abg??ntah le..tp klu pk2 blek cm btol je..time xde kedit ade je yg nk msg nk itu nk ini bagai tp klu ade xde pule sowg makhluk ALLAH pown..huhu

    ReplyDelete
  4. bluesky> xbek sekeh orang...sekeh pi bantal nuh...hakhak =p

    ReplyDelete
  5. ieja> kan...? hahahaha... relevan kire lah kan tekuk tekuk nih...lalala~

    ReplyDelete

Post a Comment