seperti mula membiasakan diri



assalamu'alaikum dan salam sejahtera

been running ke hulu ke hilir lately...

setelkan kerja yang mana patut, yang masih bersisa...

i have to...since timbalan rektor dah mention beberapa hari lepas, yang kemungkinan tamatnya sesi perwakilan pelajar untuk 2011/2012 adalah pada awal bulan Mac nanti...

but still, nothing to be sure yet...keserabutan kalendar yang bertindan tindan dan saling intercept ni buat aku rasa memang susah nak bagi these things betul betul confirm...

so adik adik, abang abang, kakak kakak yang nak mengambil alih tempat aku, sabar lah dulu ye...

apapun, aku rasa sedikit harmoni kebelakangan ni...ada adik adik MASEC yang boleh dibuat sembang, berkongsi pendapat dan keletah...

seronok dengan diorang nih...

jadi untuk entry kali ini, mende ape yang aku 'mula membiasakan diri' ni?

hahaha

kinda funny...nothing big though...just a little less fixed routine yang dah mula aku nk biasakan...

bangun pagi awal, kelas tak tercicir, dan tugas yang semakin longgar dan kurang menekan...

sikit sebanyak dah ada improvement balik...

syabas beteh...hahaha

owh yaa...

one tiny little things too...aku dah mula macam nak rasa rilek tak jiwa kacaw nak berawek atau teringat terkenang segala bagai...

great! rasa lapang...

but still ramai lagi dok hantar mesej nak berkenalan...

i don't get it...nak berkenalan, tapi bila aku tanya nama, orang mana, course apa, tak nak pulak jawab...

berkenalan apajadahnya itu?

-,-"

whatever...

dan kebelakangan ni, aku dah mula rasa yang bila aku berjalan, tak banyak mata pandang...good news for real...aku tak la rasa segan sangat nak berjalan kat Mushroom tu...

dah boleh jalan macam orang biasa lah nampak gayanya...yeah~

i'm getting used to it...

the feels...

relaxing with my own time, having fun and doing crazy things with friends, concentrating on my studies, ignoring the 'jiwakacau' stuffs...

kinda relief

currently smiling towards my current me...

=)

till then, assalamu'alaikum and have a nice day





Comments

  1. Its great to hear that kau dah ada improvement. Woot woot! Camtu leeww. Hihi Looking forward. Jadikan pengalaman lalu pengajaran yang paling bermakna untuk kau lebih maju kehadapan dan berubah. Heee. Jangan nak serabut lagi dengan benda yang bukan bukan. Ignore jee call / msg yang tak di undang tuh. Hahaha. Kau hebat dan kuat kan. Aku tahu tuh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik cik puaaaan~ hahahaha...aku? kuat? God knows =) thank for any kindness, support and prays all this while =)

      Delete
  2. it's great to hear that you're doing good with your life..so abg punye sakit kepala mungkin dah tak serang menyerang kot kan? enjoy your life and everything around you. btw thanks for everything. May ALLAH bless you..always..and others too. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. datang jgk skitnye kdg2...hahaha...trime kasih pd ieja jgk, untuk doa yg selalu tu... =)

      Delete

Post a Comment