lately...



assalamu'alaikum dan salam sejahtera

lately aku kerap stressed out...

my headache sometime strikes sampai aku tak bole nak angkat kelopak mata...

dan men-jammed-kan sistem pernafasan...

those never happened before...harap takde ape yang serius...

kena pegi appoinment doctor lagi ni...

nanti lah...

boleh jumpa si comel lagi...lama dah tak dating dengan dia...

lately jugak, aku selalu boros...hahaha

overbudget selalu dah aku ni...tak taw aku beli apa....

jed cakap, aku suka beli 'menda makan kecik kecik'

maksud dia, macam kuih-kuih, roti, cikedis, air mineral, coklat, kismis dan lain lain lagi....

aku pangkah balik kata-kata beliau dengan menjawab...

"nak buat guane...dah lapooooorr "

hahahaha

dan lately juga, lagi banyak nombor aku tak kenal datang dari mana dok suke nak hantar mesej berkenalan...

haishh~

seriau aku...

and the last 'lately'

aku macam terasa sangat memerlukan motor untuk mobiliti sehari hari...

sebab aku risaw aku akan tombang kat tengah jalan macam dulu...

hahahaha...

nothing much...itu je...aku rasa kesian tengok entry untuk januari lepas...ada dua je...

so aku try banyakkan lagi perkongsian lepas ni ye..

till then, assalamu'alaikum and have a nice day 




Comments

  1. hmm..ok untuk entri ni rsenye ieja ade idea nk comment sket..jage kesihatan,jage kesihatan n lastly jage kesihatan jugak..yg ieja taw abg penah collapse time bulan puase lepas..yang lain tataw la.moga abg cepat sehat even dari sakit kepala pon.May ALLAH bless u always..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. byase lah...kadang kadang lupe diri sendiri kena jaga diri sendiri...haha..terima kasih doa nye ye ieja...

      may Allah bless u upon what u pray for others too =)

      Delete

Post a Comment