11hb disember 2011, jam 3.54 pagi

assalamu'alaikum dan salam sejahtera

mata aku masih terkebil kebil...

tapi serasanya dah mulai kuyu, macam nak mengantuk...

orang ramai memenuhi ruang meja dan kerusi...

keberadaan di Nashmeer pagi ini aku gunakan untuk bersembang dengan diri sendiri pula, sambil berdating dengan awek CHM aku...

ramai orang, tak hairan, malam ni Barca lawan Real...

Halim, Jed, Acan, masing masing lena dalam kereta lagi...

aku yang dah memang insomnia ni, rasa pengap duduk dalam kereta, keluar lah aku dari kereta dengan buku CHM257 kat tangan...

" nasib baik bawak...boleh la selak selak mane yang patut..."

selak, selak selak......

setengah jam........empatpuluhlima minit.........satu jam.........

ralit.....

tengok jam, dan pukul 5.06...aku pergi kereta, kejut yang lain....bola dah nak start...


* * *

sebenarnya ada saja masa untuk aku study, boleh saja kalau aku nak study...

kat mana pun kalau aku nak study...

yang penting, aku kena tahu yang aku perlu study, dan aku kena buat diri aku study...

jadi fayyadh, study lah...

orang boleh marah kau, suruh kau study...

tapi kalau kau malas jugak, letupkan meriam tepi punggung kau pun kau macam itulah...

tak salah nak lepak, but be wise enough...

you are all grown up after all, didn't you?

*mari menjadi hensem! HAHAHA
aku tengah  mood mengarut....


till then, assalamu'alaikum and have a nice day



Comments