untuk yang selalu menulis


assalamu'alaikum dan salam sejahtera

pernah rasa macam apa yang aku rasa?

tengah lepak lepak dengan member, buat onar sana sini, then tiba tiba idea nak tulis karangan datang...

dan kau sedar waktu tu jugaklah kau memang tak boleh nak menulis...

demm

-,-"

selalunya aku macam tu...

dalam otak selalu aje datang idea nak tulis something

tapi masalahnya idea datang waktu aku tengah baring tengok drama favourite aku, time aku tengah betul betul pulun nak study, time aku tengah busy buat kerja....even time tu waktu aku tengah melabur saham dalam jamban...

haisshh~

apo nak den koba an...oghang tuo kato, itulah yang namo ea tak nyompek nyompek...

*saja merapu...

till then, assalamu'alaikum and have a nice day


Comments

  1. my idea usually it's hard tu put into words..so, ieja slalu penin2..hmm..btw ni lagu apa eyh? may Allah bless..=)

    ReplyDelete
  2. kena selalu praktis la tu..haha..ni lagu winter sonata..

    ReplyDelete

Post a Comment