kuala perlis...


assalamu'alaikum dan salam sejahtera...

keadaan hati tak selalu baik lately...

dan ubat dah susut...harap boleh tahan untuk beberapa minggu lagi...

tak larat dah berada di Arau...aku ingin lekas pulang...

intersesi ni aku perlu letakkan sepenuh kesungguhan...kena buang banyak tabiat buruk untuk betuk betul tumpukan pada yang satu subjek ini...

aku ingat nak penuhkan attendance, tapi still ada lompong jugak dengan accident tempoh hari...haishh...tension aku...




apapun, sekarang kerap ke Kuala Perlis seorang diri...

tengah tengah study, aku akan berhenti tiba tiba, capai kunci, pulas stereng motor, langsung ke sana..

bila kepala serabut, rasa berat, aku rasa aku perlu tengok laut...

berdiri atas batu longgok di tebing, duduk pula kemudiannya, dan melihat jauh ke ufuk...

berbicara dengan hati, itulah yang aku buat...

lautannya luas, dan aku rasa, aku boleh buang rasa berat yang dalam otak ni ke laut...

kalau boleh, aku nak buang hati aku sekali...biar takde dalam badan...siapa yang jumpa, dia pulangkan la balik...

*ape aku merepek nih....

owh, dan aku rasa aku dah jatuh hati pada masjid terapung dia...rasa seronok berada dalam tu...

" terima kasih laut...kerana selalu menghamparkan ruang untuk aku tatap...terima kasih Tuhan...kau ciptakan sesuatu untuk menemani air mata "

dalam kehujanan aku pulang, dan peluang itu aku gunakan sebaik baiknya...

moga kedinginan dan rintik itu dapat mngubati hati berdikit dikit...

*aku suka main hujan

till then, assalamu'alaikum and have anice day


Comments

  1. Senyum..=D..moga ALLAH kurangkan beban kesedihan dihati itu. may u get through all this hardshipand continue to cheer up people with u'r smile..
    May ALLAH bless..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejang dah pipi nak senyum...hahaha..terima kasih eija =)

      Delete
  2. kuala perlis itu chantekk.bukan kuala je sumua tempat dekat perlis tu chantek w/pun dia tunggu 2015 baru nak maju.hehe :)
    tyme first tyme p perlis ati suda jatuh pada itu tempat.peaceful.sesuai utk tenangkan fikiran.nak lupakan sesuatu tu amik masa yang kita tak tahu berapa lama ia diperlukan dalam pada itu muka cuba buad-buad kental sehabis bole.be strong,bro !

    *nasihat utk diri sendiri jugak.hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ada geng...terima kasih..doakan abg =)

      Delete
    2. no biggie la abg fayyad ^^,

      engat muka cuba buad kental sehabis bole.haha

      Delete

Post a Comment