sedar tak sedar....



DAH SETAHUN!
*okay aku taw aku lambat...dah setahun, empat hari sebenarnye...

happy anniversary!

*but i do late on posting this entry actually...

so...

HAPPY BELATED ANNIVERSARY, blog!

dah setahun ber-blog...banyak cerita dalam ni...almost seratus entry nye...


__________________________ ~ ________________________


trivias:

- pageviews for alltime until now  -> 78, 324
hmmm...ramai jugak datang melawat blog kecik ni...kinda happy, but somehow, gusar la jugak...

- most viewed post  -> the love story of fydh
member pernah suruh aku buat novel pasal ni...takde maknenye...

- rating paling tinggi waktu bulan Ogos 2011...kenapa?
aku pun pelik...aku semak balik posts bulan tu, rasanya biasa je semuanya...tak kesahla...

- blog aku bebas iklan
ada orang pernah suggest letak nuffnang, tapi aku tak reti + macam malas nak explore + tak bape sempat nak betul betul explore...so tengok lah nanti macam mana...

- ruang shoutbox kat tepi tu telah dimadukan
dulu shoutbox aku lain, and i used to have some short messages the frequent...but technical problems occur and aku tukar jadi shoutbox lain...shoutbox yang ade ni adalah yang lain punye type...

- ada dua orang makhluk yang follow blog ni anonymously
whoww....stalker~ apedehalla nak follow diam diam? apapun, terima kasih ajelah...its good to have anonymous, but its great to have those who brave enough to reveal...cheers for mereka mereka yang ter-display di ruangan followers!haha

- daun daun autumn in my heart 
nampak daun daun yang jatuh macam salji kaler oren kat tepi tu? tak nampak? kepak skrin laptop/PC korang....hahaha...okay itu gurau...daun daun tu diambil dengan izinnya dari Cik Hanan Ben..a lot of thanks to her

"penting ke wat blog? ape pekdah? cam lg serabot pon ade ak tgk blog2 nih...MALAS AH AK..."
...adalah ayat ayat yang pernah aku keluarkan sebelum aku terdetik nak buat blog....
-,-"

- aku jarang promote blog
sebab? segan...nuff said...hahaha


_____________________________ ~ _________________________



okay cukup cukup trivia nye....teman letih nak menaip...udah pukoi nam pagi...

harap blog kecik ini ada untuk memberi sedikit rasa untuk pembacanya...tak dapat ke semua orang, segelintir pun cukuplah...tak besar rasanya, sedikit pun memadailah...

itu saja untuk kali ini...its the final exam's perimeter...so do pray for my success, terima kasih



AIM HIGH, THEN FLY
...its rather a journey in between...






Comments

  1. HAPPY BELATED ANNIVERSARY..aim high then fly..haha
    dah lma x buke blog ni.kind of busy lately..huhu.. final lagi..=.='..btw gud luck untuk final. hope result abg flying colours =)..me too hopefully. do pray for me please..=)..hehe..*suke2 je suruh org tlg doakn*.
    May ALLAH bless u.
    and make ease of your journey.

    ReplyDelete
  2. most - comment post yg mane eh? hiwhiw

    ReplyDelete

Post a Comment