bila dah lapang macam sekarang



assalamu'alaikum dan salam sejahtera

yes!

bila dah lapang sikit macam sekarang...

apayang perlu dibuat?

untuk aku...

hahahaha

ada banyak benda yang nak dibuat kalau diikut ikut kan

cover study, cari awek(hahaha), kembali bersukan, gemukkan badan, recover pembelanjaan...

those nampak macam kepentingan peribadi, right?

but trust me...aku takkan berhenti juga menolong orang yang memerlukan bantuan dari segi pengurusan...especially dalam memberi buah fikiran...

lepas ni aku akan ada lagi di UITM yang sama...so aku akan membantu barisan adik adik yang mengambil alih tugas aku, insyaAllah...

tapi untuk yang cari bantuan aku lah...kalau tak...aku diam je...nevertheless, jangan bagi aku bersuara lah...tu maknanya dah teruk sangat la tu...

=)

anyway...kinda terasa lapang betul sekarang...otak pun dah tak kusut sangat...seronok seronok...

owhh...aku dah pakai contact lense...yeahh...tapi orang kata tak hensem...kisah ape aku? aku memang tak hensem...hahahaha

itu je kot...saja membebel...

selamat menyambut 1 March pada mana mana orang yang baca blog aku...

tarikh ni mungkin ada makna bagi sesetengah orang, so aku wish je...

bagi aku? nope...nothing serious nor remember-ous pun...

apa pun, aku teringat, kalau setahun lalu, waktu waktu macam ni adalah waktu waktu sukar perhubungan lama dulu tu...

dah setahun rupanya

=)

itu saja

till then, assalamu'alaikum and have a nice day






Comments

  1. lupakan kisah lama..setahun dh berlalu..mungkin dh tiba masanya untuk lepaskan pergi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupa? itu hampir mustahil...melenyapkan memori untuk manusia, tak semudah melenyapkan memori dalam aspire one =)

      melepaskan pergi? itu sudah...sebab itu jasad ini berstatuskan bujang =)

      Delete

Post a Comment