salam ramadhan dari penulis blog ini


assalamu'alaikum dan salam sejahtera

its Ramadhan Al-Mubarak!

yeeaahh~ bulan terlayan dalam banyak-banyak bulan...hahaha...

well...not much to say...

just...

selamat menjalani ibadah puasa pada anda rakan-rakan pembaca yang suka menatap blog kecik aku nih..

sama-sama berusaha memperbaiki dan meng-improve hubungan kita dengan Tuhan di bulan yang penuh hikmah dan keberkatan ye....

kalau sebelas bulan yang laen kite asek dating ngan girlfren/boyfren, cube sebulan ni jee kite concentrate dating ngan Allah....memang rasenye tak boleh nak gambar nikmatnye...

now i'm saying it like a bajet bagus guy...but...i do feel that ni lah masenye yang aku rase aku boleh nak cari peluang kembali mendekatiNya....walaupun sebenarnya aku takut, risau, dan malu untuk kembali menadah tangan dan meminta belas dariNya...dosa aku terlalu banyaklah...

apapun...aku yakinkan diri jugak, yang dia lebih melihat usaha dari hasil....jadi aku akan berusaha...

dan of course, Ramadhan kali ini rasa lain sikit...tapi takpelah...

owhh yee......puasa sepatutnye buat kita jadi sehat, bukan jadi lagi sakit....so, jagalah kesihatan kalian yee...
*jangan jadi macam aku, collapse time terawih....gilo betol....

last but not least....

" besederhanalah kita di bulan yang mulia ini...keberkatannya dilihat dari perlakuan dan cara kita menghargai Ramadhan yang datang ini...ingatlah, kita beruntung, kerana masih punya peluang merasainya lagi...jadi, jangan disia-siakan tanda cinta Allah ini " 

 
till then, assalamu'alaikum and have a nice day 


Comments

  1. big brathaa, jge kesihatan :)
    chill yaw!

    ReplyDelete
  2. yelah lil' sista...thanx for being concern =)

    ReplyDelete
  3. hmm betul tu, puasa ramadhan sepatutnya membantu mrningkatkan kesihatan bukannya menerukkan :)

    ReplyDelete

Post a Comment