" kadang-kadang kita terlalu memikirkan hati sendiri, tanpa kita sedari apa pulak yang difikirkan rakan-rakan yang dekat dengan kita "

credit to encik Izwan at first place...ayat kat atas tu dia yang punya...=)

bertahannya aku untuk terus berdiri sekarang adalah kerana korang...
kerana aku taw ak perlu dan tetap mneruskan...
jujur...
aku sangka aku seorang yang kuat...
untuk berperang soal hati dan perasaan....

aku rasa aku mampu sembunyikan reaksi dan kelesuan itu...
tapi ternyata...
korang lebih arif perihal aku....
bak kata puan Linda tersayang...
" its written all over your face, fayyadh.."
sorilah puan...i've really tried to hide it...but it seems hard though...
"i do hate my current life..."
-fydh-
siape aje yang suke ade problem? meh bagi aku jumpe orang tu...haha
*merepek

Comments