certain things i've done....

setiap kerja, setiap gerak, setiap langkah....
kadangkalanya aku rasa macam tak bermotif...
entah sejak bile tah jadinye camni....
da besor-besor ni....
makin serabot hidup....
agaknye...
sebab tu la author cite 'Peter Pan' mse aku kecik-kecik dulu bole terpikir nk wat  cerite demikian rupe...

" bukannya mudah menjadi orang dewasa..."

people come and go....
its us to decide, to choose whether  to be far, neglected...
OR...
to open the hand given, and received the comers....

for certain things i've done recently....
aku banyak x bepikir sangat ape kesannye aku wat satu-satu menatang alah tu....
yang penting jalan, syok dan dapat membalot luke-luke yang aseknye nk bedarah....

Q = apedahal kau jiwang sangat yad?
A = mne la aku taw demm~ubat bekerak kerak nih.....x elok2 jugak lukenye...cane nk wat lagi tah.....T___T 
*monolog diri sendiri belake....


and for certain things also....
ak rase x betah dah jadi diri aku yang sekarang.....
haih~ wtv lah!

owh btw yad....do strive for your final pleaseee.....
ramai mengharap kau tu....
jangan nak leka sangat.............
-___-"

jambu tapi bengong, payah jugak tahu..?
*da la tu...SRC pulak...errkk...

hahahaha...

Comments