suriramram suriraaammmramramram


assalamu'alaikum, salam sejahtera...

aku tahu title tu pelik...aku tahu...

tapi kau lame kalau kau tak tahu ape mende nye yang title aku tu sebut...


suri ram ram suuuri ram ram ram....suri raaaaaam yang manisss....~~


err....maaf...ini je yang aku ingat...

ok ini adalah lagu tradisional zaman kecik kecik...

takde ape yang penting pun...

sebenarnya aku tak ada idea nak menulis sangat lately...

sekarang musim exam...so otak pun tak fikir banyak benda...and aku pun tak keluar rumah sangat..

jadi, nothings new happened...and thus, membuatkan aku tak ada cerita nak share...

anyhow...

selamat menduduki peperiksaan akhir semester kepada pelajar diploma uitm...

rasanya macam a bit late dah nak wish macam ni...

tapi takpe lah..

jadi ini sahaja...

till then, assalamu'alaikum, have a nice day

:)

Comments