Dua RIbu Lapan Belas!

WOAHHHH!

Banyaknya sawang!

Berapa lama dah aku tinggalkan blog ni?!

Sorry lah. Punya lama tak menulis, tebal otak aku berkarat.

Ada yang baca lagi blog aku? Aku harap takde. Sebab itu aku tukar nama link. Tapi kalau ada, korang memang the best. Makna nya korang tegar nak tahu apa jadi dengan life aku.

Korang memang...
So...

Sekarang dah tahun 2018. Banyak betul benda jadi. banyak juga fasa aku dah lalu. Alhamdulillah, semuanya baik baik sahaja. Banyak yang aku syukuri. Adulting is hard, but life's good. Jadi, takde apa sangat aku nak racaukan.

Since blog ni asal kewujudan dia adalah untuk aku update pasal life aku, pasal pemikiran aku, pasal idea aku, so hari ini aku nak specially share pasal this current me in 2018, solely sebab aku dah lama tak share update pasal diri aku sendiri.

BEHOLD! AHAHAHA!




"Sekali satu masa aku rasa macam tak tahu nak buat apa, nak kejar apa. Tapi bila aku renung muka orang yang aku sayang, di situ aku nampak misi, visi dan motivasi. Dari situlah, banyak langkah yang aku rehatkan jadi berjalan semula."

Comments