hey..


lama tak jumpa. 

sihat?

lama dah tak menulis. sayu.

aku sempat jalan jalan di beberapa entry lama yang pernah aku tulis dulu.

rasa macam tak matang zaman aku muda muda dulu.

but, nothing to be ashamed of. i take those things that happened back then as the processes i had towards growing up.

so..many things happened recently.

i find it rather challenging being an ordinary. and, like other ordinary people, i started to miss many things in the past.

aku berterima kasih pada mereka mereka yang selalu dan pernah snap gambar dan tag aku di Facebook. 

kau orang patut tahu, aku selalu jalan jalan di situ, mengenang masa lalu.

macam orang tua yang banyak kenangan silam.

it contained both happy and sad feelings, undescribed.

i'm smiling. indeed i am. 

well, if this blog is having any physical state, aku rasa aku dah pat kepala dia.

selalu tahu nak buat aku senyum balik, blog ni.

sampai sini saja aku rasa. 

datang singgah, sebab teringat.

nanti kita jumpa lagi, in Shaa Allah.

aku tak pernah lupa kau, blog. jangan sedih.

senyum ya? :)

Comments

  1. Assalamualaikum. Terlintas nak ke sini. I'm happy to find this new entry. ^^ Be well. May ALLAH ease everything for us.

    ReplyDelete

Post a Comment